Търсите нещо в блога?

петък, 4 февруари 2011 г.

Кексче с банан и черен шоколад

Както може би сте забелязали, в блога ми рядко присъстват точни до стотна грамажи или твърде стриктни насоки за приготвянето на дадена рецепта. Може и да се отчете като недостатък, но замисълът ми е да вдъхновявам личното творчество и импровизацията. Днес обаче реших да опиша подробно рецептата (е, няма да е суперпрецизно, понеже нямам кухненска везна на разположение) - отделете 10 мин. от времето си ... and just follow me :)

Необходими продукти:
5 с.л. фини овесени ядки (с връх)
2 яйца
2/3 голям банан
1 ч.л. мед 
20 гр. черен готварски шоколад (и с друг става разбира се)
1 ч.л. натурално какао
щипка канела

Начин на приготвяне:
В голяма купа смесваме ядките, намачкания с вилица банан, нaрязания на кубченца шоколад, яйцата, меда, какаото и канелата. Разбъркваме добре.


Печем на микровълнова фурна в подходящ съд - аз пекох в доста дълбока купа с диаметър 15-16 см. Отне ми 3 мин. на 650 вата и 3 мин на 900 вата. Получи се сочно палачинко-кексче с аромат на банан, канела и шоколад ♥

Украсих с малко мед, щипка кокосови стърготини и какао

Inspired by Elli
С чаша силно, ароматно кафе или с качествено кисело мляко - перфектната закуска! И със сигурност една от любимите ми рецепти ☺

1 коментар: