Търсите нещо в блога?

вторник, 25 януари 2011 г.

Шоколадово-овесено кексче

Често зачитам кулинарни сайтове - черпя вдъхновения и идеи, зареждам се с положително, цветно настроение. Това, което не ми допада в секциите "сладкиши", обикновено е съставът им - прочета ли "1 ч.ч. захар" и се отказам от рецептата. Обичам сладко и при подходящ повод бих яла всякакви видове, независимо колко захар има, но когато трябва аз да приготвя нещо, просто избягвам употребата и.

Ето защо ви предлагам още една вариация на любимите ми овесени кексчета, този път - специално за "шоколадови" дни :) Не слагам никакъв допълнителен подсладител - единствено шоколад. Може би съм привикнала към по-малко сладки неща, но като вкус ми идва идеално. Вие може да добавите още нещо подслаждащо разбира се!


Необходими продукти за 1 кексче:
4 пълни с.л. фини овесени ядки
30-40 гр. черен шоколад
2 яйца
1 ч.л. какао
малко канела

Начин на приготвяне:
Овесът се разбърква с яйцата, какаото и канелата. Получава се гъста каша, която се изсипва в купичката за печене на микровълнова. Шоколадът се нарязва на малки кубчета (приблизително 4х4х4 мм), които се поръсват върху овесената смес. Пече се около 3-3,5-4 мин. на около 900 вата. Декорира се с кокосови стърготини и/или още малко настърган натурален шоколад ♥

Идеално за кисело мляко, кафе или капучино!

Няма коментари:

Публикуване на коментар