Търсите нещо в блога?

събота, 3 ноември 2012 г.

Тубидълс с кайма и гъби

Необходими продукти:

5 по-скоро малки тиквички
5 средни картофа
5 гъби печурки
400 гр. мляно месо
1 глава кромид лук
1 кафеена чаша доматен сок

Освен това:
сол, червен пипер, червен пипер, зехтин, сушен копър

Начин на приготвяне:

Картофите по неизвестна за мен причина реших предварително леко да сваря (вероятно за да имам да мия около 500 съда накрая, иначе някакси не е същото...).
В това време обелих и измих тиквичките.
Задуших лука с каймата (но не до готовност) и добавих малко доматен сок. Разбърках и махнах от огъня.
Задуших гъбите (нарязани стандартно) в соса, останал от каймата.

После се почва нареждането - леко сварените картофи се нарязват на кръгчета и се подреждат в тавата, посоляват се леко, поръсват се с червен пипер. Отгоре се нареждат тиквички на кръгчета, също леееко посолени. Следва каймата, гъбите - и оше един ред тиквички (тези тук овалях и в малко сушен копър).



 Леко поръсих със зехтин и сложих под фолио на 200 градуса :) ... за около час.



2 коментара:

  1. Силве, това с 500 съда за миене много ме усмихна :) И аз така обичам да процедирам при готвене :))) Харесва ми идеята - напомня ми донякъде на мусака, но с добавка на тиквички. Поздрави и хубава нова седмица!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти, Габи! :) ♪♫♪♪♫

    ОтговорИзтриване