Търсите нещо в блога?

четвъртък, 1 ноември 2012 г.

Пица с някои домашни неща :)

Ей това използвах аз:

- 300 гр. тесто (моето е готово)
- 200 гр. бекон
- 100 гр. колбас (от цели парчета месо, щото ми изглежда най-малко съмнителен)
- 200 гр. кашкавал
- домашен доматен сок
- домашна чушка
- домашна царевица от баба
- маслини
- зехтин, много сушен риган

Направих и сос:
- майонеза и кисело мляко в съотношение 1:1
- малко сол
- на върха на лъжицата горчица
- чесън на прах на вкус
- връзка домашен пресен копър
- щипка сушен копър

Та:

Разпльоках тестото в тавата (предварително намазана със зехтин), добавих доматения сок (малко ми е редичик и ми става леко водниста пицата, НО е домашен и затова е най-добрият! :)  и наредих другите неща отгоре.
Поръсих с малко зехтин и с много риган! Комбинацията домат+риган си е класика за всяка уважаваща себе си пица.
Фурната - на 220 ... Сега пиша това, а нещото се пече.

...Едит:
Оставаме си без снимка, сори :D Изяде се твърде бързо... животът е радост и тъга :D
Сосът стана за 2 мин - уууникална комбинация от пресен и сушен копър :D

В новата ми кухня светлината не е добра за кулинарни снимки.. но ще се опитам да заснема все пак ;)

Няма коментари:

Публикуване на коментар