Търсите нещо в блога?

неделя, 24 юни 2012 г.

Еньовден!

Едно лятно "Бръм" от мен! :)
На Еньовден...


Напоследък (има-няма 6 месеца) Бухтичката се отдаде на скучна работа, целодневна и леко изтощаваща. Това сложи край на известното кулинарно вдъхновение... Е, понякога имаше съботни тортички - къде сполучливи, къде не.
Имаше и няколко чийзкейка, те бяха добри!

Равносметката е, че готвенето ми липсва.
Както и времето за него обаче!
.
.
.
Което впрочем ми напомня за тази картинка:


Хи Хи :)

Иииии понеже нямам куче ;) И понеже едно прекрасно барселонско-московско-шведско-и-още-многонационално момиче спомена, че Бухтичката и липсва - е, ще се опитам да публикувам (оппа, абсолютно спорадично, непланирано, спонтанно) отново :)

И то най-вече в тези моменти: 

Айде, не се правете - всеки ги има... моментите :)

Всъщност няма да ми е много трудно, защото е Еньовден. Всички вдъхновения са на лице :)

П.П. 
От сега предупреждавам, че няма да има овес! Изядох си тонажа за цял живот. И с цвеклото приключих! :D

3 коментара:

  1. Тези последните моменти директно си признавам, че ги имам :) Радвам се, че си пак тук и че няма да има овес :) Слънчеви поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Хип(и)-хип(и), Джанис :рР

    Габи, овесчето не е лошо, но за момента съм на друга вълна... И най-важното е да се ноооооооосишшшшшшш по течението :) :)

    ОтговорИзтриване